Ароматизація автосалонів
У житті кожної людини придбання автомобіля – серйозна та відповідальна подія, особливо, якщо вона вперше купує собі машину. Адже людина купує засіб пересування на багато років і, звичайно ж, розраховує придбати дуже якісну техніку, яка довго їй служитиме. А для цього має бути все на найвищому рівні – техніка, обслуговування, що пропонується, і, звичайно ж, навколишня атмосфера.
Створити сприятливу атмосферу у Вашому автосалоні допоможе ароматизація приміщення різними ароматами, які здатні залучити більше покупців, розташувати їх до себе, покращити та підняти їм настрій, підштовхнути їх до здійснення покупки. Разом з тим, дозволяє підвищити якість та працездатність персоналу, уважність та акуратність у роботі. Тому, давайте розглянемо, які основні завдання можна вирішити з допомогою аромамаркетинга.
Завдання, що вирішуються за допомогою ароматизації
За допомогою ароматизації можна вирішити відразу кілька завдань:
- Нейтралізувати неприємні запахи.
- Створити за допомогою ароматів комфортне та сприятливе середовище для покупців.
- Надати товару більше статутності, цінності, якісності та розкішності на підсвідомому рівні клієнта. Аромат здатний емоційно зачепити покупця і навіть відкластися на багато років. Тому, є можливість того, що покупець може повернутися в цей магазин, порадити його своїм знайомим або друзям для придбання нового автомобіля.
За статистикою 76,5 % відвідувачів автосалонів відзначили, що салон автомобіля ароматизований сандалом, сприймається дорогим, комфортним, надійним та затишним. 23,5% опитаних віддали перевагу неароматизованим салонам авто, пояснюючи це тим, що новий автомобіль повинен пахнути різким запахом обшивки крісел, пластмасою, гумою і металом.
Незважаючи на це, великою популярністю користується аромат «Натуральна шкіра» від виробника DR. VRANJES, що розповідає покупцеві про високу якість товару і викликає впевненість у клієнта в тому, що він купує для себе найкращий автомобіль у світі.
З вищесказаного можна зробити висновок, що аромамаркетинг для статусних і дорогих автосалонів є дуже цінною, потрібною та ефективною інвестицією. Прикладом може бути концерн Mercedes Benz, що використовує для залучення покупців аромати тропічного лісу або бамбука. Які ж ще аромати можна використовувати автосалонам і любителям машин?
Рекомендовані аромати для автолюбителів
Кава – підійде для зони очікування в автосалоні. Клієнти, відчувши аромат, підуть у кафе чи бар, щоб провести свій час за чашкою ароматного напою, поки оформлюються їхні документи.
Лимон – цитрусовий. Аромат лимона очистить голову водія від зайвих думок та змусить сконцентруватися його на дорозі.
Морський бриз – аромат природної свіжості та енергії океану. Заспокоює нерви, розслаблює м'язи та покращує дихання при водінні. Легкий запах «Морського бризу» сприятливо впливає на людей, і вони краще починають вести машину.
Встановивши кілька ароматизаторів, дифузорів або нейтралізаторів неприємних запахівв автосалоні, Ви зможете наповнити весь простір вишуканими ароматами сандала, кедра, пачулі або ж залежно від марок авто підібрати їм унікальний аромат.